25영어기사/05

0530 How to Deal with a Toxic Workplace Without Quitting

느림보. 2025. 5. 30. 07:25
How to Deal with a Toxic Workplace Without Quitting
有害な職場、辞めずに対処する方法

A toxic workplace is one of the biggest reasons that people leave their jobs. But what if you really don't want to leave your job — or you just can't?

The first thing to do, says management expert Liane Davey, is to check that your workplace — or your boss — really is toxic.

Tell other people at work about the way you feel and ask if they feel the same way.

If they do, then it may be useful to accept that you can't change things all on your own, says Traci Pedersen from the Heathline website.

Jennifer Herrity from jobs website Indeed suggests you surround yourself with positive people. Spend more time with these people, she says, because they should help to improve your workplace experience.

However, Kevin Murphy from the University of Limerick in Ireland says you should try not to take part in negative gossip because this can make you feel worse about work.

Pedersen adds that it's also important to remember your values. If someone at work is cruel to you, don't be cruel too.

And management expert Davey says that you shouldn't let a toxic boss make you feel bad about yourself — try to stay positive and remember your strengths.

Of course, when you have to go into a toxic workplace every day, it can become very difficult.

So, some experts suggest you speak to HR if you feel that doing so won't make things worse.

You could also ask your company if you could do more work from home. That way, you may have more control of your situation.

If that's not possible, Herrity says you should make sure you have things to look forward to at home. Leave your work problems at work and enjoy the time that's your own.

有害な職場は、人々が仕事を辞める最大の理由の1つだ。 しかし、本当は仕事を辞めたくないと思っていたり、あるいは辞めることができない場合は、どうすればいいのだろうか。

マネジメント専門家のリアン・デイビーによると、まず最初にすべきことは、本当に有害な職場なのか、あるいは上司なのかを確認することだという。

職場の他の人に自分の気持ちを伝え、同じように感じているかどうかを尋ねてみるように。

もし彼らもそうなら、自分一人で物事を変えることはできない、ということを受け入れることが役立つかもしれない、とウェブサイトHeathlineのトレイシー・ペダーセンは述べる。

求人サイトIndeedのジェニファー・ヘリティは、ポジティブな人たちに囲まれることを勧めている。 そのような人たちとより多くの時間を過ごすことで、職場での経験がより良いものになるはずだ、と彼女は述べる。

しかし、アイルランドにあるリムリック大学のケビン・マーフィーは、ネガティブなうわさ話には乗らないようにすべきだと述べる。それによって、仕事への嫌な気持ちが悪化する可能性があるからだ。

ペダーセンは、自分の価値観を忘れないことも大切だと付け加えている。 職場の誰かがあなたに冷酷な態度を取ったとしても、自分も同じように冷酷な態度を取ることがないように。

そしてマネジメント専門家のデイビーは、有害な上司のせいで自分自身のことを悪く感じるようなことがないように、前向きでいるようにし、自分の強みを思い出すようにと述べる。

もちろん、有害な職場に毎日行かなければならない場合、それはとても難しくなる可能性がある。

それで、専門家の中には人事部に相談するよう勧める人もいる。そうすることで状況が悪くならないと思う場合だ。

在宅での勤務を増やすことができるかどうかを会社に尋ねることもできる。 そうすれば、自分の状況をよりコントロールできるかもしれない。

それが不可能な場合は、家で楽しめることを持っておくべきだ、とヘリティは述べる。 仕事の問題は職場に置いておき、自分の時間を楽しむように。